Často kladené otázky a odpovede
Čo je UGO FANDA vernostný klub?
UGO FANDA je vernostný program, v ktorom registrovaní spotrebitelia zbierajú body za svoje nákupy a následne ich môžu vymieňať za zľavy na UGO produkty. Kompletné fungovanie programu je uvedené v detailných pravidlách uvedených na www.ugofanda.sk.
Aká je mechanika získavania bodov?
Za každých minutých 0,63 EUR z kategórie nápojov získavaš 1 bod. Za každých minutých 0,84 EUR z kategórie jedlo získavaš 1 bod. 1 získaný bod = 0,04 EUR zľava na tvoj ďalší nákup.
Čo je wallet / digitálna peňaženka? Kde si stiahnem aplikáciu?
Wallet / digitálna peňaženka je aplikácia na bezpečný spôsob uloženia a používania digitálnych kariet. Aplikáciu štandardne obsahujú obe platformy ( Google Android a Apple iOS). Podľa typu mobilného telefónu vyber odkaz na otvorenie alebo stiahnutie aplikácie do starších zariadení, ktoré ich neobsahujú. Do aplikácie jednoducho uložíš digitálnu kartu vernostného klubu UGO FANDA. Digitálna karta uložená v aplikácii wallet/ digitálna peňaženka je kartou aktívnou a zostatok bodov je vždy aktuálny. Pripočítanie bodov na kartu funguje on-line a to do 1 minúty od nákupu v našej prevádzke.
Aplikáciu pre Google Android nájdete tu.
Aplikáciu pre Apple iOS nájdete tu.
Ako a kedy môžem body uplatniť?
Body môžeš uplatniť kedykoľvek pri pokladnici a to formou zľavy na tvoj nákup v UGO prevádzkach. Viac informácií nájdeš v detailných pravidlách uvedených na www.ugofanda.sk
Kedy body nezískam?
Body sa nedajú získať za produkty, pri ktorých už je uplatnená zľava. Ďalej body nepripisujeme za nákup obalov a ďalších položiek, ktoré máme uvedené v detailných pravidlách na www.ugofanda.sk
Body takisto nepripisujeme za transakcie, v ktorých boli uplatnené predtým získané body v rámci UGO FANDA vernostného klubu.
Uvidím niekde prehľad uplatnených bodov?
Áno, prehľad uplatnených bodov nájdeš v zákazníckej zóne na www.ugofanda.sk
Získam body aj za objednávky zo služby UGO Rozvoz?
Zatiaľ to nie je možné, ale pracujeme na tejto možnosti.
Registroval som sa, ale nemám digitálnu kartu.
Ak si sa úspešne zaregistroval a potvrdil registračný link, ktorý sme ti zaslali na e-mail, registráciu sme úspešne uložili. Digitálnu kartu sme ti zároveň zaslali na tvoj e-mail. Prehľad svojich kariet nájdeš v zákazníckej zóne na www.ugofanda.sk, z ktorej si môžeš kedykoľvek digitálnu kartu opätovne stiahnuť a uložiť do peňaženky v tvojom smartfóne.
Rád by som mal aj kartu plastovú. Kde je možné plastovú kartu získať?
Áno, je to možné. Zaregistruj sa na www.ugofanda.sk. Keď sa úspešne zaregistruješ, stačí prísť do ktorejkoľvek našej UGO pobočky a plastovú kartu ti vydáme. Stačí obsluhe povedať telefónne číslo alebo e-mail, pod ktorými si sa zaregistroval.
Koľko plastových kariet môžem získať?
K jednému účtu môžeš získať až 3 plastové karty, prehľad všetkých svojich kariet nájdeš v UGO FANDA zákazníckej zóne, do ktorej sa prihlásiš na www.ugofanda.sk
Nefunguje mi moja digitálna alebo plastová karta.
Áno, môže sa to stať a radi všetko preveríme. Napíš nám na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a pošli číslo tvojej zákazníckej karty, vrátane popisu, čo konkrétne ti nefunguje. Všetko preveríme a ozveme sa.
Uvidím niekde prehľad získaných bodov?
Áno, pripočítanie bodov uvidíš ihneď na digitálnej karte, ak používaš digitálnu peňaženku v tvojom smartfóne. Zostatok bodov nájdeš aj v zákazníckej zóne na www.ugofanda.sk , do ktorej sa jednoducho prihlásiš. Zostatok tvojich získaných bodov sa do zákazníckej zóny ukladá tiež ihneď po dokončenom nákupe v prevádzke. Zostatok bodov je tiež možné zistiť od obsluhy v UGO prevádzkach, keď použiješ svoju digitálnu kartu v rámci nákupu.
Je možné registráciu vytvoriť priamo pri pokladnici v niektorej z pobočiek UGO?
Bohužiaľ, túto možnosť neponúkame a každý zákazník si registráciu zabezpečuje sám. Ale je to naozaj jednoduché. Stačí nasledovať pokyny na www.ugofanda.sk .
Je možné kartu uložiť do aplikácií, ktoré podporujú nákupy vo vernostných programoch?
Áno, je to možné. Napríklad aplikáciu Portmonka pre Apple ios nájdeš tu a pre Google Android nájdeš tu. Jednoducho ručne zadáš číslo tvojej UGO FANDA vernostnej karty vo formáte XXX-XXX-XXX. Nezabudni zadať veľké písmenká a pomlčky. Číslo karty nájdeš v zákazníckej zóne, alebo priamo na tvojej registrovanej karte do UGO FANDA vernostného klubu. V týchto aplikáciách je karta pasívna a nie je tu uvedený aktuálny počet získaných bodov.
Získavam body aj za ISIC ponuku?
Áno, ak si študent a môžeš sa nám preukázať platnou ISIC kartou, získavaš zvýhodnenú ponuku ISIC a zároveň ti pripíšeme body na tvoj zákaznícky účet podľa mechaniky UGO FANDA vernostného klubu.
Vlastním pôvodnú plastovú kartu „Som UGO FANDA“. Je táto karta funkčná?
So spustením nového vernostného programu UGO FANDA táto pôvodná karta stráca platnosť. Došlo k zmene mechaniky programu. Pôvodnú kartu, prosím, pri prvej príležitosti vlož do triedeného odpadu, už ju nebudeš potrebovať.
Koľko zákazníckych účtov si môžem vytvoriť?
Na jeden unikátny e-mail je možné registrovať jeden zákaznícky účet.
Kam sa môžem obrátiť, ak niečo nefunguje?
V prípade, že potrebuješ poradiť, napíš nám na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Môžem body získavať a uplatňovať vo všetkých pobočkách UGO v ČR a na Slovensku?
Nový UGO FANDA vernostný program funguje ako v Českej, tak aj Slovenskej republike. Karta ti však bude fungovať iba v krajine, v ktorej si sa registroval. Na použitie UGO FANDA karty v inej krajine budeš musieť uskutočniť registráciu v danej krajine znova a získaš tak novú kartu. Získané body sa medzi jednotlivými krajinami neprevádzajú, ani sa nedajú uplatniť.